Sol, Fitness & Grillbegär

Att springa ökar blodflödet, bränner fett, ökar koncentrationen och ger dig bättre kondition.

Kom just tillbaka från en löprunda, var grymt jobbigt och jävligt skönt :) solen skiner som den bör och insektsbetten kliar.. precis som sommaren brukar vara ^^' Den här gången ska jag hålla igång träning och diet.. vill åtminstone känna mig friskare fysiskt så kanske den psykiska delen blir lite lättare.

Att grilla maten är nyttigt och ger andra hälsosamma fördelar så som möjligheten att umgås med vänner, vara ute i frisk luft och sol, samt kräver att du tar dig bort från datorn en stund.

För övrigt så har jag pratat runt med lite klasskamrater som fortfarande är i stan och det verkar som att grillning och musik i solen står på schemat idag.. och det tror jag nog kan bli en förstklassig dagsunderhållning :) Dags att ringa runt då!

Ciao luvers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback