Sommarn är här

Kanske man ska börja blogga igen.. och berätta om potatisarbetet.. nej.. men däremot kanske prata om spelningen som det inte finns nå material från.. äe.. fast det gick bra, det gjorde det :) Finns ingenting som liknar känslan av att stå på scenen och höra en publik skrika och applådera ^^'

Fantabulous! ;D


Nu är det ju dock sommar.. och jag ska försöka komma igång med min fitness-plan igen :) ut i löparspåren.. som jag måste försöka leta reda på nånting rutinmässigt i.. och köra lite capoigräsetmedkennes.. men ja.. vi lär väl se vad som händer =) ska försöka göra kortare inlägg men lite oftare.. för de som nu faktiskt tar sig tid att kolla upp vad jag har för mig ;) not that I blame those who don't care.. för jag gör oftast inte det själv heller.

Ciao <3

Kommentarer
Anonym säger:

Woot, Aron is blogging = greaaat...!

2011-06-07 | 15:41:48
Bloggadress: http://linnlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback