Travelin'.. Sthlm-Norrköping-..

Så var man i Norrköping då :) Riktigt varmt och skönt (relativt till HUR varmt det är O.o).
Har fått låna Hannas lägenhet att sova i så det är faktiskt riktigt trevligt att vakna upp i en främmande stad, utan att behöva anpassa sig till någon annans morgonschema :P

Tidigare i veckan så var jag i Stockholm hos min bror, styvsyster (säger man så?) och min älskade brorsdotter <3
Om än jag inte riktigt gillar huvudstaden så har det varit underbart att spendera några dagar där, dels för att jag träffar dem så fruktansvärt sällan, och dels för att jag har fått leka med Ellen i en av de gulligaste åldrarna som hon nånsin kommer vara i ^^ En där hon pratar massor, men inte använder så många konsonanter, och inte riktigt vet vad allting heter :D En ålder där hon vill måla och leka med dockor, visa alla sina andra leksaker och bygga jättelego och ha kuddkrig :)

Är det inte bara underbart så säg!

Men nu är jag efter en hel del tågförseningar och svettande timmar i varma hytter framme i Norrköping.
Igår pryddes av filmtittande hos en annan vass Pekingbo, med ännu en mindfuck-film O.o

Today we're hittin' town! ;D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback